O czym musisz wiedzieć, jeśli pracujesz zdalnie!?

0
539
O czym musisz wiedzieć, jeśli pracujesz zdalnie!

Interesujesz się nowościami i chcesz być na bieżąco z różnorodnymi nowinkami? Nie możesz zasnąć, jeśli nie poznasz kolejnego systemu, który mógłby skutecznie poprawić jakość Twojego życia zawodowego? Jeśli do tego jeszcze pracujesz zdalnie lub zamierzasz przenieść się do biura on-line – koniecznie sprawdź, co dla Ciebie mamy!

Interesujesz się nowościami i chcesz być na bieżąco z różnorodnymi nowinkami? Nie możesz zasnąć, jeśli nie poznasz kolejnego systemu, który mógłby skutecznie poprawić jakość Twojego życia zawodowego? Jeśli do tego jeszcze pracujesz zdalnie lub zamierzasz przenieść się do biura on-line – koniecznie sprawdź, co dla Ciebie mamy!

Szukaj pracy zdalnej z najlepszymi!

Praca zdalna to wspaniały wynalazek ostatnich lat. Pozwala wygodnie w fotelu, z ulubionym kubkiem gorącej kawy wykonywać swoje zawodowe obowiązki. Ta perspektywa przyciąga wiele osób. Również tych, którzy chcieliby podróżować dookoła świata bez brania dodatkowego urlopu. W końcu pracę zdalną można równie dobrze wykonać, będąc w Polsce, jak i w Indonezji, czy Włoszech. Jednak znalezienie firmy, na której moglibyśmy polegać, już tak łatwe nie jest. Nie można przecież sobie wyobrazić, jak przebiegnie współpraca, jeśli nigdy nie widzieliśmy menadżera na oczy, a większość członków zespołu to tylko awatary w komunikatorze.

Znalezienie pracy w zaufanej firmie to podstawa do wykonywania obowiązków zawodowych zdalnie, nawet setki kilometrów od siedziby przedsiębiorstwa. Zaufanie to będzie oczywiście budowane w trakcie współpracy, jednak należy mieć dla niego solidne podstawy. Znajdziesz je z Work or Not. Co to jest?

Work or Not to portal internetowy, który znajdziesz pod adresem: https://www.workornot.pl . Strona udostępnia listę polskich przedsiębiorców z interesującymi dodatkami. Każdy pracownik danej firmy może wyrazić swoją opinię o współpracy z danym podmiotem. To pozwala rekrutującym uzyskać szersze informacje na temat przedsiębiorstwa. Ponadto w panelu firmy odnajdziemy informacje o obecnych i archiwalnych rekrutacjach, co pozwala ocenić, jak pracodawca podchodzi do zatrudniania nowych współpracowników.

Uporządkuj swój czas pracy

Ustalenie kolejności zadań w nowej pracy może być trudne. Czasem nawet rozpoznanie, co jest naszym obowiązkiem, bywa wyzwaniem. Jeszcze ciekawszym projektem staje się zaplanowanie swojej pracy, np. po spotkaniu z zespołem. Menadżer szybko wyliczał „podzadania” do zrealizowania celu kwartalnego. Patrząc po zrobionych na szybko notatkach — jest tego tak dużo, że trudno jest „ogarnąć” ten bałagan oraz zdecydować, kiedy wykonać poszczególne kroki.

Może jesteś freelancerem z kilkunastoma zleceniami w tygodniu i nie chcesz, aby którykolwiek projekt Ci umknął? Nie możesz jednak założyć, że w ciągu 1 dnia obsługujesz 1 klienta, ponieważ zadania są nieco bardziej rozbite w czasie? Postaw na aplikacje do porządkowania czasu pracy. Z pomocą przychodzi Ci Nozbe, Asana, Todoist, czy Notion. Czym są?

Narzędzia te pozwalają na zaplanowanie swojej pracy. Zamiast ręcznie wpisywać wszystko do kalendarza papierowego, umieszczasz w aplikacji swoje zadanie. Jaka jest przewaga internetowej wersji? Łatwiej rozbić sobie duże zadania na mniejsze, gdy na 1 ekranie widzisz np. cały miesiąc. Co więcej, jeśli sparujesz aplikację z telefonem, dostaniesz przypomnienie o deadlinie dla danego projektu. O niczym nie trzeba pamiętać! Narzędzie on-line zrobi to za Ciebie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here